PER QUÉ NO VE EL TIÓ A L'ESCOLA?



Iniciem l'itinerari del Tió. Aprofitem l'avinentesa de que molts ja han començat a decorar la casa amb objectes de Nadal i en comencem a parlar a la rotllana. 

Com ha anat aquests dies de festa ? Què heu fet ?

Anna: Jugar amb el papa i la mama.

Adriana: Saltando hice daño al peu.

Emma: al peu ??

Adriana: Si, si.

Isabel: Jo he jugat amb la Tata.

Miquel: he mirat la tele a dalt del papa.

Anna: Hem posat l'arbre de Nadal.

Miquel: Jo també.

Quasi tots: Jo també.

Isabel: Yo he puesto bolas...

Anna: Estrelles i boles...

Axel: Papa i mama, árbol de Navidad.

Miquel: He posat el Tió i la Mandelina se l'ha menjat.

Berta: Jo el trineu...

Anna. i el pessebre...

Berta: jo també el pessebre...

Miquel: He posat monedes.

Berta: Jo gallines...

Guillem: El Tió li he donat mandarines i plàtans.

Andreu: Aquí a la classe tenim el pessebre.

Adriana: Falta la Julieta.

Miquel: Posem la foto a la casa ?

Si, si. Posa'l a la casa.

Anna: A casa tenim l'arbre, el pessebre i el Tió

Maria: Tengo un caga Tió que comió uvas.

Isaac: Si, Si. Tengo un caga Tió en la habitación.

Maria: Yo fuera.

Ens disposàvem a fer recons de llengua i tot d'una, truquen a la porta i era el Gregori. Ens portava un sobre que deia P3A. El vàrem obrir i era una carta escrita pel Tió que ens deia que s'havia perdut i que no sabia tornar a l'escola i que si el podíem anar-lo a buscar. Ens donava unes pistes amb unes imatges.









Comentaris